Zaterdag 18 juni

18 juni 2011 - Tatranska Kotlina, Slowakije

In de ochtend een keuzemenu; rodelen of naar de grotten. Iedereen gaat voor de snelheid. Alleen René, Linda en Ben willen naar de grot. Drie volwassenen alleen op stap? Volgens Rick niet verantwoord; dan ga iik wel mee om ze in de gaten te houden!
De rest dus op naar de Tatrabob (zie de fotoos). Eerste ronde in 2.45, daarna alle remmen los ..... in 30 seconden weer beneden. kickuuuh man!
Niet meer dan 120 kilo per bob. Toegepast rekenen leerde ons dat Heddy alle ritjes in zijn eentje mocht.

's Middags serieus aan het werk. Moet dat? Ja dat moet ook! Praten over vrijwilligerswerk waar bovendien ook nog de Slowaakse Inspector general van het 'Youth in Action'-fonds bij aanwezig was. Later werd het toch weer wat losser en mochten we onze creativiteit de losse hand geven bij het maken van een poster voor onze eigen vrijwilligers organisatie.
De presentatie van Rick (in vlekkeloos Engels) was geweldig en vreselijk om te lachen! Ook onze buitenlandse vrienden wist hij te vermaken. Zijn act hoefde zelfs niet vertaald te worden

Zo dadelijk nog naar de Tjechische avond. Morgen meer!