Business and pleasure 17 juni

17 juni 2011 - Tatranska Kotlina, Slowakije

Deze ochtend stond in het teken van een bezoek aan een soort van aktiviteitencentrum in Presov.
Dit centrum is onderdeel van een burgervereniging voor mensen met een beperking. Een klein gebouw met een verdieping. Het was een hele toer om er met 55 mensen doorheen te komen en iedereen heen en weer geloodsd te krijgen door de smalle gang.
Na de middag gingen we naar Kosice. Een hele grote stad met een klein auto-loos centrum (een lange straat...). In het midden van een hele brede straat is een waterstroompje met aan beide zijden winkels en cafétjes. We mochten in groepjes op pad in deze straat maar helaas begon het al snel te regenen en te onweren. De bliksem sloeg zelfs in de bliksemgeleider van de kerk waar Ben en onze taxichauffeur aan het schuilen waren voor de regen! Sommigen hebben souvenirtjes gekocht in de winkeltjes en anderen hebben zich volgegeten met friet en pizza. Sommige mensen lopen erbij als een zuurstok en anderen zelfs in bruidsjurken. Al met al was het een hele leuke middag. 's Avonds hadden we gelukkig een vrije avond want iedereen was doodop. Lekker chillen en waterpijp roken...

1. fam.verstraten:
    18 juni 2011
    Hallo allemaal,
    de foto's zien er goed uit en het eten lijkt me inderdaad zeker een verrassing elke keer weer. Vast een prettig "weekend".
    Groetjes Maria Verstraten.